Форуми към сайта на "Сектрон" ООД
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
November 20, 2018, 11:50:28 pm

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Здравейте и добре дошли във форумите към сайта на "Сектрон" ООД
12110 Публикации в 825 Теми от 903 Членове
Последен член: p
* Заглавна Страница Помощ Търси Календар Вход Регистрирай Изход
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Последни публикации
Страници: [1] 2 3 ... 10

 1 
 -: November 19, 2018, 02:14:27 pm 
Започната от ven - Последна публикация от ven
Здравейте,колеги,
Имам проблем с  NV780MX - изпадат  често в антимаскинг без причина. Фърмуерът е надстроен до последна версия - V1.04.010(released on February 20, 2018) . От общо 4 бр. монтирани датчици -  единия почти няма  проблеми а другите сработват  не 2-3 седмици . Двата работят  по BUS , двата са на баланс . Разигравани са варианти за работа в единичен и двоен режим - няма никакво значение. Ако някой има идея по въпроса , моля споделете.
Благодаря предварително.

 2 
 -: November 08, 2018, 06:29:19 pm 
Започната от p - Последна публикация от p
Здравейте !

Знам, че DVR-а е стар модел, но все пак...може ли да се присъедини към него въпросната камера ?

Пробвах няколко пъти - не се получава.Явно или не може или аз не знам как.
Иначе IP камера хиквижън се присъединява без проблем.

Благодаря предварително !

 3 
 -: November 08, 2018, 04:20:02 pm 
Започната от Fatmacheto - Последна публикация от Петър Миланов
Привет,
Не успявам да открия детайлно описание на формата на .wav файловете ползвани за сигнализация.

Успях да кача само тона от тази страница - https://www.diysecuritycameras.com.au/faqs/intercoms/hikvision-intercom-ringtones.html .

Файловете, които желая да кача, са конвертирани по описа от страницата по-горе. Ползвам DS-KH6210-L с VIS_11_H5_INDOOR_EN_STD_V1.5.0_180622.  Грешката е Uploading failed.

Audio
Format                                   : PCM
Format settings                          : Little / Signed
Codec ID                                 : 1
Duration                                 : 1 s 127 ms
Bit rate mode                            : Constant
Bit rate                                 : 128 kb/s
Channel(s)                               : 1 channel
Sampling rate                            : 8 000 Hz
Bit depth                                : 16 bits
Stream size                              : 17.6 KiB (100%)

 4 
 -: October 31, 2018, 07:46:19 am 
Започната от stoyanmihov - Последна публикация от Божидар Христев
http://forum.sectron.com/index.php?topic=8047.msg12449#msg12449

Успех!

 5 
 -: October 30, 2018, 10:05:00 pm 
Започната от stoyanmihov - Последна публикация от stoyanmihov
С BabyWare правя надписи на зони, разпределения*(на кирилица) и качвам програмирането след това по клавиатурите всичко е на маймуница. EVO192 e най-новия фъруеър, клавиатурата е на български. Къде може да е проблема че кълването по клавиатурата е много затормозяващо?

 6 
 -: October 12, 2018, 02:10:23 pm 
Започната от ve4er - Последна публикация от ve4er
Продавача ми прати файл за ресет на паролата. Най-вероятно е закачана за проба към NVR, а там има активиране на новонамерените камери с паролата на NVR-а и става бързо с изкачащо меню и без да пишеш пароли и за секунди приключва. Може и да не разбереш точно какво е станало - това мисля се случва със всички които идват активирани може би.

 7 
 -: October 12, 2018, 08:19:12 am 
Започната от ve4er - Последна публикация от ve4er
В SADP  е със статус Active. Глей ся какви упражнения трябва да се правят за да  пусне човек нова камера. Още вчера съм пратил експортирания XML файл на support.eu@hikvision.com и оттогава ни вест ни кост.

П.П. За съжаление не е закупена от Сектрон и май взех да съжалявам вече.

 8 
 -: October 12, 2018, 08:09:14 am 
Започната от ve4er - Последна публикация от Mihail Kostadinov
Здравейте,

Всичко нови утройства на Hikvision идват "неактивни", което означава че Вие трябва да си въведете парола, за да ги използвате. Аз лично не ми се е случвало да отворя ново устройство активирано, но е имало случаи при които клиенти да казват че отварят нови устройства и им изисква парола, предполагам че така са пристигнали от фабриката. Оттук нататък единствения вариант е да преминете към процедурата за ресет на парола.


От линка по-долу може да свалите подробната процедура за ресет на Hikvision устройства:

http://www.sectron.com/bg/info/download/2775

 9 
 -: October 12, 2018, 06:57:54 am 
Започната от ve4er - Последна публикация от ve4er
Нова камера отварям поставям и стигам до логин и там всичко известно като дефолтни пароли на Hikvision пиша и не и не. Kаква е тази дефолтна парола на тези камери, че и още една има не съм я отварял още. Firmware е 5.5.6 build 180326.

 10 
 -: October 09, 2018, 02:53:55 pm 
Започната от mitaka_1989g - Последна публикация от mitaka_1989g
Откачаш джъмпера тип "безопасна игла" и изключваш за поне 10 секунди захранването и акумулатора.
След като възстановиш захранването закачаш джъмпера, за да не си "забрави" програмирането.

Благодаря за бързия и адекватен отговор. Стана всичко е ОК !

Страници: [1] 2 3 ... 10
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Последни публикации
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страницата е създадена за 0.105 секунди с 17 запитвания.