Форуми към сайта на "Сектрон" ООД
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
March 25, 2017, 01:54:54 pm

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Здравейте и добре дошли във форумите към сайта на "Сектрон" ООД
11771 Публикации в 763 Теми от 863 Членове
Последен член: kalin29
* Заглавна Страница Помощ Търси Календар Вход Регистрирай Изход
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Видеонаблюдение  |  Софтуер  |  Тема: Изченъл досъп до IP камера през Hik-Connect? 0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема. « назад напред »
Страници: [1] Надолу Изпечатай
Автор Тема: Изченъл досъп до IP камера през Hik-Connect?  (Прочетена 1089 пъти)
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« -: November 27, 2016, 11:33:34 am »

Някой има ли идея защо от два дни нямам достъп до камерата през Hik-Connect и Ezviz? При това само до видеото. Камерата е On-line, виждам я, администрирам я, но не може да покаже видео? Зарежда то 85 или 94% и започва от начало. След малко дава грешка: Error code: 245500. През сайт-а на Ezviz също е така. Камерата се админва, вижда се като налична и on-line, но не може да зареди видео? Нищо в настройките не е променяно. В същото време камерата се вижда и администрира по IP през лаптопа и iVMS-4500 на телефона. Рестартирам я дистанционно няколко пъти, но проблема остава.
« Последна редакция: November 27, 2016, 11:46:46 am от Mega » Активен
Mihail Kostadinov
Служител Сектрон
Jr. Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 75

Консултант "Техническа Поддръжка" Сектрон ООД


« Отговор #1 -: November 28, 2016, 02:00:39 pm »

Здравейте,

Камерата преди работила ли е нормално през облака и колко време?

Защо ползвате облачната услуга, нямате реално IP?

Трябва да се провери дали някакъв Firewall не спира стрийминга, най-вече RTSP порта.

Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« Отговор #2 -: November 28, 2016, 05:17:14 pm »

Да, работеше нормално до онзи ден. Ползвам и облачна услуга, защото до скоро не ми бяха дали реално IP. Реално си ги ползвам и двете. Облачната работи по-добре през 4G на телефона, предполагам оператора прави проблеми. Гледат се и двете, но задействия през 4G виждам само през облака. Да използвам темата да задам и друг въпрос. Еднакви настойки на motion-а на камерата. През Hik-Connect идват едни задействия, през iVMS-4500 идват други, коренно различни задействия? Нали използват едни настройки? Много е странно, не мога да намеря логика. Да речем минава котка, реагира само iVMS-4500, нощна пеперуда пред камерата също. Hik-Connect-a не реагира. Минава човек, реагират и двете?
Активен
Mihail Kostadinov
Служител Сектрон
Jr. Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 75

Консултант "Техническа Поддръжка" Сектрон ООД


« Отговор #3 -: November 29, 2016, 10:54:42 am »

Нямам информация да има затруднения през облачната услуга на Hikvision, при мен виждам нормално няколко устройства. Ако през 3G/4G има затруднения, по-вероятната причина според мен би била в оператора.
Моя съвет е да се ползва реално IP, когато е възможно. Що се отнася до функцията "push notification" към андроид/айфон устройство нещата стоят по-различно. Там от Hikvision съветват да се използва приложението Hik-connect (то на практика ще замени iVMS4500). С iVMS4500 определено има проблем с получаването на Push аларми и не се препоръчва за тази цел. При iVMS4500 push алармите минават през сървъри на Google, които са доста натоварени и самите съобщения явно не са с висок приоритет, затова алармите обикновено се бавят или въобще не пристигат. Докато през Hik-connect Hikvision използват собствени сървъри, над които те имат контрол и затова работят по-надеждно.
Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« Отговор #4 -: November 29, 2016, 08:08:36 pm »

Здравейте, има развитие с казуса. От следобяд пак има достъп през облака. Нищо не е променяно, просто започна да работи? Понеже на обекта интернета е през 4G, ако го гледаш от телефона пак през 4G iVMS-a не работи през IP. Ако си с телефона през wi-fi, към 4G на обекта няма проблеми през IP. Явно има рестрикция 4G към 4G. Затова използвам и двата начина според ситуацията. Странно за алармите, при мен от iVMS-a идват тройно повече, дори фалшиви, отколкото от Hik-Connect-a?

Препоръчвате да се излползва Hik-Connect, но при мен не виждам в него настройки за IP достъп, само за облака?
Активен
Mihail Kostadinov
Служител Сектрон
Jr. Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 75

Консултант "Техническа Поддръжка" Сектрон ООД


« Отговор #5 -: November 30, 2016, 10:12:07 am »

Ами да, получава се малко противоречие. Затова може би най-добрия вариант за момента е да имате инсталирани и двете приложения:
-iVMS4500, което се свързва по IP към камерите за гледане. (в този случай е добре да забраните push-алармите в приложението).
-Hik-connect за получаване на Push аларми.

Не знам при вас защо при iVMS4500 пристигат повече аларми, не би трябвало да е така. При всички случаи не е добре и на двете приложения да са активират push алармите, така предполагам няма да работят коректно.
Другата седмица ще имаме среща със съпорта на Hikvision, ще ги разпитаме по-подробно за мобилните приложения.
Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« Отговор #6 -: November 30, 2016, 03:10:06 pm »

Здравейте,

Да, би било добре да споделят тънкостите. Защото е странно как две различни програми, пускат ралични push задействия. Това не е ли функция на камерата? Тя е с едни настройки? Защо различните приложения ги интерпретират различно?
Активен
Mihail Kostadinov
Служител Сектрон
Jr. Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 75

Консултант "Техническа Поддръжка" Сектрон ООД


« Отговор #7 -: November 30, 2016, 03:27:54 pm »

 Да, принципно би трябвало и двете приложения да работят еднакво. Камерата е източника на алармата и е нормално и двете приложения да реагират, когато има аларма. Както казах, вероятно пътя на самата аларма минава през различни сървъри и затова има забавяния или се губят аларми. Другата седмица ще ви дам повече информация.
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1228


Product Specialist Non Video Products - HIKVISION


WWW
« Отговор #8 -: November 30, 2016, 03:46:09 pm »

По вероятно е алармите да се губят  през iVMS-4500 от колкото през Hik-Connect. Последното поне при мен не пропуска пуш нотификация.
Активен
Страници: [1] Нагоре Изпечатай 
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Видеонаблюдение  |  Софтуер  |  Тема: Изченъл досъп до IP камера през Hik-Connect? « назад напред »
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страницата е създадена за 0.145 секунди с 20 запитвания.