Форуми към сайта на "Сектрон" ООД
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
October 22, 2018, 12:54:40 pm

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Здравейте и добре дошли във форумите към сайта на "Сектрон" ООД
12105 Публикации в 822 Теми от 900 Членове
Последен член: gvarbanov
* Заглавна Страница Помощ Търси Календар Вход Регистрирай Изход
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Видеонаблюдение  |  Цифрови рекордери  |  Тема: Проблем при връзка през 3G/4G мрежа dvr hikvision 0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема. « назад напред »
Страници: [1] Надолу Изпечатай
Автор Тема: Проблем при връзка през 3G/4G мрежа dvr hikvision  (Прочетена 2304 пъти)
gizzard
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 3


« -: December 15, 2016, 04:40:21 pm »

Здравейте,

Имам инсталирани камери hikvision,както и двр hikvision.
Влизането в двр-а е безпробшемно през wi-fi,както в локална мрежа така и през останалите отдалечени wi-fi мрежи.
При опит за влизане през мобилно устройство, няма връзка нито през браузър, нито през приложението ivms-4500.
Бих искал да попитсм някой срещал ли е такъв проблем, и дали знаете за решението му.

Поздрави!
Активен
Mihail Kostadinov
Служител Сектрон
Full Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 104

Консултант "Техническа Поддръжка" Сектрон ООД


« Отговор #1 -: December 15, 2016, 04:50:56 pm »

Привет,
През мобилно устройство и браузър принципно не работи, трябва да използвате iVMS4500. Имате ли връзка отдалечено (през интернет) и софтуер за компютър (iVMS4200)?
Предполагам сте пренасочили портовете, които DVR-а използва (по подразбиране 80, 8000 и 554)?

Активен
gizzard
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 3


« Отговор #2 -: December 15, 2016, 04:53:27 pm »

Здравкте, пренасочил съм портовете, и както съм написал по-горе през ivms-4500, не работи когато е на 3g мрежа, а на wi-fi работи навсякъде в офиса, вкъщи и от където и да е било през wi-fi.
Активен
Mihail Kostadinov
Служител Сектрон
Full Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 104

Консултант "Техническа Поддръжка" Сектрон ООД


« Отговор #3 -: December 16, 2016, 10:12:45 am »

През 3G мрежа проверете дали са отворени портовете 80, 8000 и 554. През мобилния браузър отворете:
http://ping.eu/port-chk/
и проверете всеки един от портовете дали е отворен.
Също така може да забраните от DVR-a функцията в мрежовите настройки - NAT -> Enable UPnP. Понякога тя пречи на нормалното гледане отдалечено.
Активен
gizzard
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 3


« Отговор #4 -: December 16, 2016, 11:38:44 am »

Привет!

Всички портове са отворени, пробвах да изключа UpNp, но пак не даде резултат. Дали бихте могли да ми дадете телефон за контакт, устойствата са купени от сектрон, възможно ли е да имат дефект?
Активен
Mihail Kostadinov
Служител Сектрон
Full Member
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 104

Консултант "Техническа Поддръжка" Сектрон ООД


« Отговор #5 -: December 16, 2016, 11:56:09 am »

Звъннете на офисния телефон 0291982 и потърсете поддръжката за видеонаблюдение, в случая може да търсите направо мен.
Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 35


« Отговор #6 -: December 19, 2016, 10:16:45 pm »

Ако се използва с IP, понякога операторите режат достъпа. Затова си гледам камерите и през облак, и през IP, когато е възможно.
Активен
Страници: [1] Нагоре Изпечатай 
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Видеонаблюдение  |  Цифрови рекордери  |  Тема: Проблем при връзка през 3G/4G мрежа dvr hikvision « назад напред »
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страницата е създадена за 0.057 секунди с 20 запитвания.