Форуми към сайта на "Сектрон" ООД
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
October 22, 2018, 11:25:11 am

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Здравейте и добре дошли във форумите към сайта на "Сектрон" ООД
12105 Публикации в 822 Теми от 900 Членове
Последен член: gvarbanov
* Заглавна Страница Помощ Търси Календар Вход Регистрирай Изход
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Видеонаблюдение  |  Цифрови рекордери  |  Тема: Услугата Hik Cloud P2P 0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема. « назад напред »
Страници: [1] 2 Надолу Изпечатай
Автор Тема: Услугата Hik Cloud P2P  (Прочетена 11211 пъти)
Nimi
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 61


« -: December 23, 2016, 11:55:22 am »

Във връзка с предстоящото спиране на услугата HiDDNS и цялостната и замяна с Hik Cloud P2P имам питания за някои модели устройства.

1. В модел DS-7108HWI-SH FW v2.2.17 при опит за активиране на Hik Cloud P2P дава грешка в устройството. Грешка HCNetSDK.dll[29]
2. В модел DS-7108HWI-SL FW v2.2.17 при опит за активиране на Hik Cloud P2P дава грешка в устройството. Грешка HCNetSDK.dll[29]
3. В модел DS-7208HVI-SH/A FW v3.1.14 изобщо липсва менюто за Hik Cloud P2P
4. В модел DS-7208HVI-ST FW v1.3.0 изобщо липсва менюто за Hik Cloud P2P
5. В модел DS-7316HI-ST FW v2.1.2 изобщо липсва менюто за Hik Cloud P2P

Вярно, че някои от моделите са много стари вече но до сега успешно ползваха услугата HiDDNS.
За други устройства ще трябва да отида на място за да видя как е ситуацията.

До някой устройства няма лесен достъп и няма как да се види кода за верификация. Не се знае дали изобщо имат такъв.

В самата услуга Hik-connect не се прави верификация за потребител?!

Днеска ще пробвам дали едно устройство може да се наблюдава от два Hik-connect потребителя. С EZVIZ услугата това не можеше да става! Ако и сега с Hik-connect не може да се гледа едно устройство от два и повече потребителя какво правим Huh?

Всъщност в EZVIZ можеха да се добавят приятели които да гледат някой камери. В Hik-connect не съм намерил още тази функция.
Активен
Nimi
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 61


« Отговор #1 -: December 23, 2016, 10:54:54 pm »

Наложи се днес да проиграя процедурата и имам вече някакви наблюдения.

Едно устройство може да се добави само към един потребител на Hik-connect! Ако аз като инсталатор си го добавя към моя акаунт то клиента не може вече да си си го добави дори да има създаден акаунт.
Свързването на клиента към устройството става чрез добавяне на камерите към приятелски акаунт в EZVIZ. Клиента обаче трябва да приеме поканата за всяка една камера през акаунта си в EZVIZ. Клиента вече може да си гледа камерите и записите през Hik-connect или логвайки се в cloud-а чрез iVMS-4500.

До тук всичко изглежда приемливо... НО ;-)

Логвайки се в клауда през iVMS-4200 "приятелския акаунт" получава и неограничен достъп до настройките на устройството. А ужким в EZVIZ му даваш права само да гледа и плейва.

Интересно.. на DS-7104HGHI-F1 няма достъп до логовете  Grin
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1263


Product Specialist ACS and VIS - HIKVISION Europe


WWW
« Отговор #2 -: December 27, 2016, 12:14:43 pm »

Здрасти,

Покрай домофоните съм пробвал, че с един и същ акаунт можеш да се логнеш на няколко мобилни устройства с инсталиран Hik-Connect. Колегите ще отговорят по другите въпроси.
Активен
Lyubomir Enev
Администратор
Новак
*****
Неактивен Неактивен

Публикации: 3

Ръководител "Техническа Подръжка " - Сектрон ООД


« Отговор #3 -: December 27, 2016, 04:16:22 pm »

Здравейте,

За Ваша информация все още няма да се спира услугата HiDDNS, а само ще се спре добавянето и управлението на нови устройства в hik-online.com. Т.е. ще продължите да достъпвате устройствата си през същите домейни. Все пак по отношение на старите устройства изхода за момента остава да се ползват общодостъпните DDNS сървъри (напр. NO-IP, DynDNS и т.н.). Надявам се от Hikvision да получим допълнителна информация за тях. За тези устройства, които имат в менюто "P2P" ще изследваме проблема в офиса с наше устройство първо. Прилагам малко полезна информация от Hikvision.

Поздрави,
Любо
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1263


Product Specialist ACS and VIS - HIKVISION Europe


WWW
« Отговор #4 -: December 28, 2016, 03:56:55 pm »

Едно устройство може да се добави само към един потребител на Hik-connect!

Това е така, на практика трябва всеки клиент да си създава свой собствен акаунт в който инсталатора да добави неговото утройство. В последствие ако опцията за връзка по IP отпадне единственият вариянт на инсталатора да има достъп е знаейки данните на аканутите на клиентите си както беше до сега на практика. За жалост обаче iVMS-4200 позволява добавянето на един акаунт едновременно.

От Hikvision обявяват че в първата четвърт на 2017 ще пуснат доста подобрения по платформата, така че за сега ще чакаме.
Активен
Nimi
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 61


« Отговор #5 -: December 29, 2016, 11:16:19 am »

Явно ще чакаме развитие. Всичко което съм писал в постовете е проверено.

Идеята ми беше да ви информирам за установени пропуски и ако мога да помогна на колегите с някакъв опит.
Дали ще си добавяте устройствата към вашите акаунти и после ще добавяте камерите към "приятелски" такива.. решава всеки индувидуално.

Моля предайте където трябва за неоторизирания достъп на "приятелски" акаунт чрез iVMS-4200. Вярно, че не всичко функционира но въпреки това ми стана крайно неприятно да видя тази възможност.

Като инсталатор нямам никакво желание крайния клиент да има достъп до всички настройки.. или най-малкото не искам да може да нулира/изтрива лог-овете. Това поне в рамките на гаранционния срок.

Това, че HiDDNS платформата ще продължи да функционира го видях още на сайта на HIKVISION така, че откритите пропуски във фърмуерите не са съществени. Там където липсва менюто са много стари устройства.
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1263


Product Specialist ACS and VIS - HIKVISION Europe


WWW
« Отговор #6 -: January 03, 2017, 07:40:18 pm »

Здрасти,

Вече е на линия новият сайт www.hik-connect.com като след няколко дена ще е наличен и новия ъпдейт на мобилното приложение. Повече информация може да намериш в линка по долу. След като тестваме платформата ще предоставим повече информация.

https://gallery.mailchimp.com/8999460e8146a4fe586945838/files/Hik_Connect_Release_Notice_170103.pdf
Активен
Nimi
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 61


« Отговор #7 -: January 04, 2017, 09:13:19 pm »

Ами.. "новия" сайт все още няма необходимите функционалности за съжаление. Ще чакаме да видим как ще го развият.
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1263


Product Specialist ACS and VIS - HIKVISION Europe


WWW
« Отговор #8 -: January 05, 2017, 02:06:38 pm »

Здравейте,

Днес излезе версия 2.0 на Hik-Connect за Android в който са добавени всички функционалности които бяха налични в iVMS-4500. На пратика това което се промени е че в момента Hik-connect е просто версия на 4500 с променена визия и услугата HikDDNS се прекръсти на Hik-Connect.

Наличните опции за връзка с устройствата на Hikvision в момента са IP/Domain и Hik-COnnect (наследника на HikDDNS).
Активен
ruse
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 13


« Отговор #9 -: January 05, 2017, 03:35:24 pm »

Видях проблем - когато телефона е на български език , част от менютата не са преведени и са на странен език. След като телефона се "обърне" на английски всичко е ОК.
Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 35


« Отговор #10 -: January 05, 2017, 06:20:30 pm »

На първо чете ни прави впечатление, че зарежда много по-бързо кадъра, както на преглед, така и записите.
Активен
Nimi
Jr. Member
**
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 61


« Отговор #11 -: January 05, 2017, 08:46:15 pm »

Добавянето на устройства чрез генериран QR код ако използват HiDDNS не работи?! Вижда ги чрез кода но не ги добавя.
Ако устройствата ползват IP няма проблем.
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1263


Product Specialist ACS and VIS - HIKVISION Europe


WWW
« Отговор #12 -: January 06, 2017, 11:01:15 am »

На първо чете ни прави впечатление, че зарежда много по-бързо кадъра, както на преглед, така и записите.

А пробва ли да пуснеш hardware decoding preffered в настройките на приложението? Така става още по бързо.
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1263


Product Specialist ACS and VIS - HIKVISION Europe


WWW
« Отговор #13 -: January 06, 2017, 11:02:26 am »

Добавянето на устройства чрез генериран QR код ако използват HiDDNS не работи?! Вижда ги чрез кода но не ги добавя.
Ако устройствата ползват IP няма проблем.

Ами при положение,че не се поддържа HikDDNS ... Не че не може да се направи това да става...
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1263


Product Specialist ACS and VIS - HIKVISION Europe


WWW
« Отговор #14 -: January 06, 2017, 11:47:07 am »

Видях проблем - когато телефона е на български език , част от менютата не са преведени и са на странен език. След като телефона се "обърне" на английски всичко е ОК.

Здрасти,

При нас също има същия проблем. Ще го съобщим на Хик.
Активен
Страници: [1] 2 Нагоре Изпечатай 
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Видеонаблюдение  |  Цифрови рекордери  |  Тема: Услугата Hik Cloud P2P « назад напред »
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страницата е създадена за 0.039 секунди с 20 запитвания.