Форуми към сайта на "Сектрон" ООД
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
April 27, 2017, 04:52:55 pm

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Здравейте и добре дошли във форумите към сайта на "Сектрон" ООД
11820 Публикации в 769 Теми от 867 Членове
Последен член: kiko
* Заглавна Страница Помощ Търси Календар Вход Регистрирай Изход
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Видеонаблюдение  |  Цифрови рекордери  |  Тема: Услугата Hik Cloud P2P 0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема. « назад напред »
Страници: 1 [2] Надолу Изпечатай
Автор Тема: Услугата Hik Cloud P2P  (Прочетена 3259 пъти)
Nimi
Новак
*
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 44


« Отговор #15 -: January 06, 2017, 12:21:11 pm »

Добавянето на устройства чрез генериран QR код ако използват HiDDNS не работи?! Вижда ги чрез кода но не ги добавя.
Ако устройствата ползват IP няма проблем.

Ами при положение,че не се поддържа HikDDNS ... Не че не може да се направи това да става...

Добре де.. а Hik-Connect Domain и "Име на домейн устройство" какво значат според програмистите им?

И какво? Трябва да ползваме двете приложения паралелно ли? Не вярвам! Ще чакаме да изчистят пропуските,
Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« Отговор #16 -: January 14, 2017, 09:45:14 pm »

Колеги, два проблема.


Съпруг и съпруга, имат четири камери да следят детегладачката с децата. Вкарвам на съпруга камерите на телефона през облака, на съпругата на телефона обаче ми казва, че камерите вече се използват и ме реже. Реално и двамата могат да ги гледат само по IP, което е недоглеждане от страна на HIK. Няма логика, през едното да може, през другото да има рестрикции. Да не говорим, че като админ има обекти, които трябва и аз да следя. Конкретно за случая не е така, но има други обекти...


Втори проблем, четири IP камери, последните три работят без проблем през облака. Първата е малко по-стара и в менюто за облачната услуга седи винаги на Offline. Не мога да намеря по-нов firmware за модела. Проблема е само с първата камера, коята е и с 3-4 месеца по-стара. При нея и менюто и е по-различно.

1. DS-2CD2120F-I
2. DS-2CD2122FWD-IW
3. DS-2CD2442FWD-IW
4. DS-2CD2442FWD-IW
Активен
Valentin Todorov
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 11


« Отговор #17 -: January 16, 2017, 09:25:58 am »

Здравей,
Ако искаш да гледаш от облачната функция камерите на два телефона трябва да въведеш един и същ акаунт и на двата телефона или от акаунта на титуляра да дадеш права на друг акаунт да гледа камерите. Права се дават индивидуално на всяка камера.

Последния фърмуер за въпросната камера може да изтеглиш от тук: http://www.hikvisioneurope.com/portal/?dir=portal/Product%20Firmware/Front-ends/01--IPC/R2%20platform%20%28DS-2CD1x10%2C2xx0%2C2X14%2C4xx0%29/Baseline%20Firmware_IPC_R2_En_V5.4.3%20160705%28Released%29

След успешен ъпдейт е необходимо да върнеш заводските настройки на камерата.

По принцип, ако настойш камерата на DHCP би трябвало за облачната функция да излезе, че е онлайн.



Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« Отговор #18 -: January 16, 2017, 05:25:08 pm »

Благодаря много, ще пробвам това с правата. Акаунта няма как да е един и същ.

Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« Отговор #19 -: January 16, 2017, 07:35:40 pm »

На новата версия на HIK-a за андроид ми изчезнаха алармите. Сега дава, че има аларми и клипове, само като влезна в прложението. Преди свиреше веднага в лентата горе. При вас има ли подобно нещо? Реално не знам, че е имало аларми, ако не влезна в приложението?
Активен
Valentin Todorov
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 11


« Отговор #20 -: January 17, 2017, 09:39:39 am »

Здравей,
Сега изтествах пращането на аларми от камера DS-2CD2442FWD-IW и през Hik-connect няма проблем с известяването независимо дали приложението е отворено или не. Виж в настройките на приложението на дали са активирани: Settings > Massage Push Notification > ON; Settings > Auto-receive Alarm after Powering on > ON
Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« Отговор #21 -: January 17, 2017, 04:22:38 pm »

Здравей,


Гледах го няколко пъти, всичко е включено. Дори спирах и ги включвах отново. Ще пробвам да преинсталирам. На старото идваха веднага. Сега ги дава, само като влезна в него. Нямам нотификация на бара.
Активен
Nimi
Новак
*
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 44


« Отговор #22 -: January 17, 2017, 09:12:37 pm »

@Mega това за ползване в два акаунта съм го обяснил в първите постове по темата. Става сайта на EZVIZ и "Friend Menagеment".

Добавяш съществуващ акаунт в EZVIZ/Hik-connect и после споделяш определени камери с него.
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1238


Product Specialist Non Video Products - HIKVISION


WWW
« Отговор #23 -: January 19, 2017, 05:34:26 pm »

Здравей,


Гледах го няколко пъти, всичко е включено. Дори спирах и ги включвах отново. Ще пробвам да преинсталирам. На старото идваха веднага. Сега ги дава, само като влезна в него. Нямам нотификация на бара.

Да не би случайно при първоначално стартиране на приложението то да е посикало да изпраща push нотификации и ти да си му дал Deny?
Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« Отговор #24 -: January 21, 2017, 10:18:59 am »

Нищо не е променяно, просто си качи по-новата версия. На старата идваха като нотификация. Сега ги дава, само като влезна в приложението, че има задействия, мога да ги гледам, но не ги нотификира. Всичко е включено като опции. Може при мен да е проблема, но изрових всичко дотук. Wink Ако намеря нещо ще пиша.
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1238


Product Specialist Non Video Products - HIKVISION


WWW
« Отговор #25 -: January 23, 2017, 12:16:26 pm »

Пробвай на друг телефон и след това провери в настройките на операционната система как се обработват нотификациите за самото приложение.
Активен
Mega
Новак
*
Неактивен Неактивен

Публикации: 25


« Отговор #26 -: January 23, 2017, 08:53:54 pm »

Гледах, но не е от това, днес дойде нотификация, но само една. Като влезнах записите са 5-6 през деня, когато телефона е активен.
Активен
Fatmacheto
Администратор
Hero Member
*****
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 1238


Product Specialist Non Video Products - HIKVISION


WWW
« Отговор #27 -: January 30, 2017, 01:16:21 pm »

Здравейте,

От следния линк можете да изтеглете версията с която е коригиран проблема с езика. Надяваме се скоро да бъде пуснат в Google Play.

https://sup.sectron.com:2366/sharing/VIvty0Uk0
Активен
Nimi
Новак
*
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 44


« Отговор #28 -: March 15, 2017, 01:35:31 pm »

Най-накрая добавиха шаринг на устройствата. Сега остава да се пробва какво достъпва "приятелския" акаунт.
Активен
Страници: 1 [2] Нагоре Изпечатай 
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Видеонаблюдение  |  Цифрови рекордери  |  Тема: Услугата Hik Cloud P2P « назад напред »
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страницата е създадена за 0.112 секунди с 21 запитвания.