Форуми към сайта на "Сектрон" ООД
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.
July 21, 2018, 02:20:31 am

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Здравейте и добре дошли във форумите към сайта на "Сектрон" ООД
12074 Публикации в 814 Теми от 894 Членове
Последен член: ve4er
* Заглавна Страница Помощ Търси Календар Вход Регистрирай Изход
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Сигнално-охранителна техника  |  Контролни панели  |  Тема: Как да настроя комуникатор на EVO192 0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема. « назад напред »
Страници: [1] Надолу Изпечатай
Автор Тема: Как да настроя комуникатор на EVO192  (Прочетена 1463 пъти)
Божидар Христев
Full Member
***
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 161


инж. електрончик към "Юрий Гагарин" АД


WWW
« -: February 16, 2017, 05:10:04 am »

Нещо се позагубих в настройките. Правя следното:
1. в секция [3036] (3) - Enable Reporting
2. други настройки: брой позвънявания, продължителност на звънененто и др.
3. настройки на комуникатора: Тел. номер, Формат (какъв трябва да бъде?), partition account#
4. Partitions / Event call directions
5. Report codes - запълвам FF само за аларми

Проблема е, че звъни и при включване и изключване, не само при аларма.
Другия проблем е, че дава на клавиатурата неуспешна комуникация с мониторинг станцията.
И последно: мога ли да да ползвам телефонните номера за VDMP3 (нямам монтъран такъв),
за да звъни само за аларма вместо да въвеждам номер на мониторинг станция?
Активен

"Електронната апаратура работи благодарение на белият пушек, който е в нея. Когато белият пушек напусне електронната апаратура, тя спира да работи!"

Постулат на Хорнер за петте удара: "Опитът е право пропорционален на потрошеното оборудване."
hoptrop123
Full Member
***
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 146



« Отговор #1 -: February 16, 2017, 11:24:47 pm »

Много общо е питането Huh?
Има ли базово оборудване да посрешне доклада шургард примерно ?
през операторите предлагащи стац.тел. сигнала DTMF се компресира и ID contact&CIA не минават а разговорите са прекрасни.
за краен клиент  ползвай нещо различно има многа варианти Grin
В диспечерната останаха около 50 обекта от 300 преди 13 години  и скоро мислим за пенсиониране .
Само за VIP обети със следене на тел.линия като дублаж.
Активен

на света има достатачно за всички но не и за алчноста на всеки Smiley
Божидар Христев
Full Member
***
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 161


инж. електрончик към "Юрий Гагарин" АД


WWW
« Отговор #2 -: February 17, 2017, 01:18:53 am »

Оправих се! Идеята беше само да звъни на един персонален номер.

Направих формата на PAGER;
Запълних с "FF" Report codes само за аларма от всички зони (както и преди);
Event call directions разреших alarm/restore (както и преди);

Предполагам като съм ползвал ADEMCO е попълвал автоматично всички Report codes и ми звънеше за всичко.
Сега звъни само при аларма и не дава неуспешна комуникация с мониторинг снанцията.

Благодаря "hoptrop123"
Активен

"Електронната апаратура работи благодарение на белият пушек, който е в нея. Когато белият пушек напусне електронната апаратура, тя спира да работи!"

Постулат на Хорнер за петте удара: "Опитът е право пропорционален на потрошеното оборудване."
Страници: [1] Нагоре Изпечатай 
Форуми към сайта на "Сектрон" ООД  |  Сигнално-охранителна техника  |  Контролни панели  |  Тема: Как да настроя комуникатор на EVO192 « назад напред »
Отиди на:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Страницата е създадена за 0.032 секунди с 20 запитвания.